smart tv reklamy

Student Technického lycea, který má v oblibě práci s počítači a hraní her. Ve volném čase se snaží programovat.

Jak všichni víme Samsung, vyrábí nespočet možných i nemožných chytrých zařízení. Avšak dnes se nebudeme dívat na zoubek jejich chytrým telefonům. Na mušku jsme si vzali smart TV reklamy, které jsou ukryté nejen v Samsung Smart TV. „Jak si vydělat další peníze z Televizního průmyslu?“, tak tuto otázku si jistě musel minulý rok Samsung pokládat.

V Samsung Smart TV se začali s novým rokem objevovat po aktualizacích i nové pop-up reklamy. Bohužel se to netýká pouze na nových modelů. Samsung totiž začal tyto smart TV reklamy rozšiřovat i do starších modelů pomocí tzv. softwarových aktualizací. Jistě, byly to pouze pop-up reklamy v menu liště, ale i ty otravují.

Smart TV reklamy pověst nevylepší

Navíc, Samsung již nemá zrovna špičkovou pověst v kruzích Smart TV. Přidejme si k tomu špatně formulované Zásady ochrany osobních údajů, které zněly tak, jako by Samsung používal jejich televize pro odposlech vašich konverzací před TV. Naštěstí to tak nebylo. I přes to se tato věc rozšířila tak rychle, že Samsung musel vydat formální prohlášení. Zatím to tedy vypadá, že Samsung a jeho Smart TV nečeká nadějný rok.

V roce 2014 si uživatel Plex fóra „mikeohmike“ stěžoval na neustále vyskakující reklamu na Pepsi (objevovala se cca. každých 10 – 15 minut) během sledování filmu/seriálu na jeho Samsung TV. Toto se dalo vyřešit jednoduchým způsobem, který pravděpodobně někdo z vás i použil. A to vypnout určité funkce v nastavení – jedná se o zamítnutí Yahoo zásad ochrany osobních údajů a vypnutí funkce „SyncPlus“.

Samsung v tom není sám

Ovšem musíme podotknout, že v tomto není Samsung sám. Můžeme třeba poukázat na LG, které v roce 2013 také experimentovalo s pop-up reklamami. Ovšem tohle rychle zmizelo. Dále Panasonic, který léta používal softwarové aktualizace pro přidání reklam ve formě banerů při zapínání TV. A to je jen špička ledovce, co se v průmyslu smart TV již nějaký čas děje.

Doporučení na závěr

Při koupi nové televize, nechť je to jakákoliv značka, vám tedy vřele doporučujeme projít podrobně nastavení tak, abyste zabránili nezrušitelným stále se opakujícím reklamám.

Stejné kroky pro jistotu podstupte i při aktualizaci softwaru u vaší smart TV. Nikdo přeci nestojí o otravné smart TV reklamy.

Zdroje: 1, 2, 3