Samsung Galaxy S8

Šéfredaktor a spoluzakladatel portálu NINIT.cz. Zájmově se řadí k fanouškům nových technologií a widgetů. Kariéru v oblasti žurnalistiky nastartoval jako sloupkař sekce novinky a poradna.

Samsung Galaxy S8 bude celosvětově oficiálně v prodeji až v pátek. Uživatelé, kteří si novou vlajkovou loď předobjednali, ji však již mají doma. Bohužel pro Samsung hned první uživatelé taktéž oznamují první nalezené problémy.

Další fiasko na účet Samsungu?

Že by se Samsung nepoučil a bude následovat obdobné fiasko typu Samsung Galaxy Note 7? To by pro Samsung mohlo mít fatální následky. Po samovznětlivých bateriích, které měli za následek kompletní stažení Galaxy Note 7 z prodeje tak Samsung potřebuje hladký start nové vlajkové lodě.

Samsung se toho ale evidentně nebojí. A to dost možná díky více než jednomu milionu předobjednávek. Pokud však budou všechny předobjednané Galaxy S8 vykazovat stejnou chybu, pak by to mohlo být i pro takového velikána jako je Samsung dost nahnuté.

Červená clona na Samsung Galaxy S8

Uživatelé, kteří si Samsung Galaxy S8 přeodbjednali, mohli již v úterý s úsměvem rozbalovat svojí novou hračku. Přinejmenším tedy ti, kteří bydlí v Korei. Úsměv je ale po prvním spuštění asi rychle přešel. Již během úterka se totiž na internetu objevily fotografie, kde displej u Samsung Galaxy S8 vykazuje zřetelně viditelnou červenou „clonu“.

Dle slov Samsungu se však nejedná o hardwarovou chybu displeje, ale pouze o špatně nastavený filtr, který se dá v nastavení změnit. Samotný problém mohl způsobit „blue-light“ filtr, který byl na Galaxy S8 použit.

Někteří zákazníci však i přes toto prohlášení prý museli jít do autorizovaného servisu, kde jim bylo doporučeno telefon vyměnit. Změna filtru v nastavení tedy asi nebude stoprocentním řešením. Zatím se však čeká na další oficiální prohlášení Samsungu.

Jak se k tomu staví Samsung

Pokud se bude jednat opravdu pouze o špatně nastavený filtr barev v nastavení telefonu, pak se nejedná až o takový problém. Být však na místě Samsungu, tak si před vypuštěním nové vlajkové lodi sakra pohlídám, aby bylo vše nastavené správně. Nehledě na předchozí fiasko, které bych se snažil stále věrným zákazníkům kompenzovat 100% funkčním telefonem ihned po vybalení bez nutnosti dalšího nastavování.

Nechme se tedy překvapit, zda se bude jednat pouze o problém Samsung Galaxy S8 z předobjednávek. Časem se taktéž ukáže, zda je chyba jen v softwarovém nastavení, nebo zda zde máme další fiasko na účet Samsungu.

 

Zdroje: 1, 2, 3